Thursday, December 31, 2009

good bye 2009...

welcome 2010..!!!
tommorrow we'll be celebrating the comings of new year..
semua dah pasng niat/azam baru dah????
AKU PUN.... =)

All in all, 2009 has been an exciting year for me... kenape eh?
ada la beberapa sbb...

Sebab pertama dan sebab yang aku rasa aku takkan lupa momen tu,

- dirisik.
Macam2 hidangan la yg kitorg masak utk menyambut bakal mertuaku..Tapi yg banyaknye mak masak la ye. hee Yang tak tahan, tgh sibuk2 melayan, mak suruh duk diam2.. klu boleh duduk bilik, duduk bilik la.. jgn tunjuk muka sgt, biar dia yg buat sume.. bagi mak, xmanis... huh.. pelik la mak ni.. ikut adat la kot.. xdapatla nak rajin dpn ibu ayah si dia... :p  

Sebab kedua dan ni pun mstila aku akn ingat,,,

di pinang aka menjadi tunangan org
 on 15 August 2009- i'm officially his fiance, alhamdulillah masih tunangannye sampai sekarang.. =)

Sebab yang terakhir..

- we're together for almost 7 years 
since zaman matriks, then zaman uni and now zaman kerja..dah banyak suka duka aku lalui dgn dia... and him, still there for me...


Thanks sayang...
tiba2 rindu dia ...waargh



   
   
    

No comments:

Post a Comment