Wednesday, December 2, 2009

bedding + baju nikah

flashback~~
balik dr keje, mak suruh angkat barang dlm boot..
"mak dh beli cadar" mak kata..
dlm hati mcm tak percaya, biar betul.. cptnya mak aku ni... baru plan nak gi aussino

cepat2 aku amik...
tgk ada satu lagi paperbag, ade kain putih dlm tu.. angkut jela masuk...
"cuba tgk kain nikah tu,suka tak" mak tambah lagi..
huh?? kain nikah pun mak dah beli ke??? ni yg takut ni.. takut bkn tasteku..

cepat2 aku bentang cadar tu dulu....
xsabar nak tgk...
wahhh...cantiknye, SUKEEE....
pandai mak pilih, complte set lagi...

then, cepat2 aku kluarkan kain nikah...
chiffon- mmg mcm yg aku nak
off white- mmg plan nak off white pon

tapi... knp rs mcm xbest ni....

xde beadings laa, kosong... klu blh nak beadings skit...uhukss
xnkla buat muka sedey dpn mak... mak dh penat beli... uhukss
mak dah siap dulukan duit dia dulu lagi, appreciate la skit...uhukss

waaaa... still rasa xbest!!!
benci benci..

No comments:

Post a Comment